dissabte, 7 de març del 2009

Art casual

No sé si hi entenc, en art; només sé què m'agrada més i què m'agrada menys. I, de vegades, trobo art en els llocs més insospitats, com en els paquets d'encens.

Abans en feia punts de llibre però, darrerament, havia reunit uns quants amb unes representacions de deïtats hindús de gran qualitat, i no en podia apartar la mirada. En conseqüència, vaig decidir muntar-les en un sol marc i penjar-los d'una paret solitària.



El marc és dels anys 60s, recuperat de "les golfes" dels meus pares. El fons, dues cartolines estampades amb segells i pintura acrílica daurada, com imitant un teixit oriental. I ja està.

I què me'n dieu, dels cartells publicitaris? No vaig poder resistir-me a arrencar el de l'exposició "Entre el Sagrat i el Profà. El Renaixement a Prato" i endur-me'l a casa.

Va anar com fet a mida per la parella del marc dels 60s emprat abans. Ara, em vaig quedar amb les ganes d'aconseguir el de l'exposició de Mucha.

De tant en tant, també, recupero alguna pintura de les meves. No tinc previst de tornar a dedicar-m'hi però la meva intenció és practicar la pintura popular (one stroke, Bauernmalerei...) a fi d'aplicar-la en alguna peça de fusta que tinc en ment.

En aquest cas, vaig recuperar un marc antic per un acrílic simple. L'estel de mar del costat és fet amb paper maixé.

.: ARA SONA: Maria Callas - Ària de la Reina de la Nit (Mozart - La Flauta Màgica) :.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar comentaris en català, castellà, anglès, francès, italià o portuguès. En cas de respondre, es farà en algun dels tres primers idiomes.
You can send your comments in catalan, spanish, english, french, italian or portuguese. In case of answering, it will be done in one of the three first languages in list.