dijous, 19 de març del 2009

Cistelleria: reciclatge de capses de cartó


El meu primer cistell va sortir, a partir del canvi de casa cap a la independència.
Després de desempacar, em vaig trobar amb un munt de capses de cartó en bon estat; i em vaig recordar del llibre de certa creativa britànica, que portava unes quantes idees que desitjava posar en pràctica.

El repte era fer una paperera. En va sortir la de la foto, que continua en prou bon estat i a ple ús.
El llibre també ofereix instruccions per a fabricar safates pel mateix sistema, i altres coses amb brics de suc de fruita, etc.

El llibre al què feia referència més amunt és "Cómo hacer recipientes con materiales reciclados" ("Weave, coil & plait. Crafty containers from recycled materials") de Lois Walpole, editat en anglès en 1998 per Search Press Limited y en castellà en 1999 per Celeste Ediciones. Val la pena fer-li publicitat per la originalitat de les propostes i els tutorials que ofereix.

Una altra idea extreta del llibre per reciclar bosses enreixades de taronges, alls, cebes, etc... aquí.

.: ARA SONA: Bobby Darin - Beyond the Sea :.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar comentaris en català, castellà, anglès, francès, italià o portuguès. En cas de respondre, es farà en algun dels tres primers idiomes.
You can send your comments in catalan, spanish, english, french, italian or portuguese. In case of answering, it will be done in one of the three first languages in list.