divendres, 27 de març del 2009

Möbius: un matemàtic i astrònom que inspira les ganxetistes

La banda de Möbius ve a ser una espècie de tira contínua en forma de vuit, una mica com el símbol de l'infinit.

A la Xarxa, un munt de ganxetistes, i també de les i dels que fan mitja, es dediquen a teixir bufandes i xals en forma de banda de Möbius, i jo no podia ser menys.

Ara bé, per fer doble el repte, vaig decidir fabricar un gran xal, que també servís de caputxa, amb la tècnica de la forqueta. I aquí està el resultat. La forqueta no decepciona.

Portava temps volent experimentar-hi però semblava que no tenien forquetes en cap botiga de les què freqüento. Volia una de les que tan sovint es veuen en llibres japonesos, de funció múltiple, però tampoc no hi va haver sort. I com, pel moment, comprar per Internet no em va bé, doncs... paciència.

Finalment, l'Univers va respondre als meus desigs i vaig trobar la de la foto, a l'estand de Lola Botona - Castelltort , a la fira Creativa 2008, de la què sóc devota des de fa tres edicions (tot i que cada vegada m'agrada menys).

.: ARA SONA: REO Speedwagon - Keep On Loving You :.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar comentaris en català, castellà, anglès, francès, italià o portuguès. En cas de respondre, es farà en algun dels tres primers idiomes.
You can send your comments in catalan, spanish, english, french, italian or portuguese. In case of answering, it will be done in one of the three first languages in list.