dilluns, 30 de març del 2009

Recuperació: un moble menys al contenidor

Per la Xarxa corren històries sobre mobles preciosos trobats en un contenidor. Estic segura que són certes.

Fa anys vaig veure una prestatgeria metàl·lica, fantàstica, d'estil romàntic, que havia perdut els prestatges (el moble original, que jo ja tenia vist d'alguna revista, en duia de vímet).

Però, en aquells moments era a certa distància de casa, venia de treballar en bus i me n'havia de tornar havent dinat... Aleshores tampoc no era independent i no tenia lloc on posar-la, ni podia carregar aquell pes. Així i tot, em va saber molt de greu no recollir-la!

De sobte, anys després, fa només uns mesos, vaig trobar una altra peça interessant i, després d'una mica d'estira-i-arronsa, vaig persuadir ma germana, que per casualitat m'acompanyava, de recollir-la i transportar-la en el seu cotxe (Gràcies, Marta. Sé que, de vegades, puc ser molt... obstinada?)

En fi, ja havia observat que el moblet, un porta CDs, estava en prou bon estat, de manera que, només em va caler netejar a fons la brutícia, fer-hi una petita reparació amb cola blanca i envernissar la fusta per donar-hi una mica de color. Què seria la vida sense color?

I com la música és mitja vida per a mi, i les prestatgeries cada dia se'm queden més petites, doncs... va ser una troballa com caiguda del cel. Gràcies, cel. Sóc molt afortunada.

.: ARA SONA: Van Morrison & The Chieftains - Have I Told You :.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar comentaris en català, castellà, anglès, francès, italià o portuguès. En cas de respondre, es farà en algun dels tres primers idiomes.
You can send your comments in catalan, spanish, english, french, italian or portuguese. In case of answering, it will be done in one of the three first languages in list.