dilluns, 16 de març del 2009

Un punt (de creu) més enllà

El punt de creu i el brodat a un sol color m'agraden més que qualsevol altre de coloraines. Hi ha un cert encant en la seva austeritat, especialment si el teixit és arpillera o tela d'aida tenyida amb te.
I, a fi de complaure la meva obsessió per la utilitat de les coses que fabrico, se'm va acudir fer servir totes dues tècniques per etiquetar capses i calaixeres, en comptes del típic cartonet...
Això només serveix, és clar, quan els rètols no s'han de modificar gaire sovint.

Per a les capses de Cds vaig escollir el punt enrere.

Oh, com m'agradaria aconseguir un vocabulari català sobre el brodat, el nom tradicional de cada punt i tot plegat! Si en pogués aplegar prou informació, l'escriuria jo mateixa.

L'alfabet emprat a les capses és d'aire medieval.

A la calaixera metàl·lica li vaig posar números romans, en punt de creu. La inspiració em va venir veient un reportatge sobre la vida i obra d'en Charles Darwin. Al seu estudi, hi havia una calaixera classificada d'aquesta manera i em va cridar l'atenció.


.: ARA SONA: Rosana - Sin Miedo :.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar comentaris en català, castellà, anglès, francès, italià o portuguès. En cas de respondre, es farà en algun dels tres primers idiomes.
You can send your comments in catalan, spanish, english, french, italian or portuguese. In case of answering, it will be done in one of the three first languages in list.