dilluns, 16 de març del 2009

Zakka-tilles (que no saba-tilles)

Ja portava temps volent fer unes sabatilles d'estar per casa, d'estil zakka. Però no volia que fossin gaire planes i em va portar un temps decidir el material base.


Finalment, unes restes de goma aïllant, del folre que vaig fer a la maleta del portàtil, van fornir-me d'una base prou estable i càlida que, per si les mosques, vaig "abrigar" amb unes plantilles estil pèl de xai.

I una altra camisa vella del meu pare va proporcionar el teixit sofert, ideal pel revestiment.

El resultat m'agrada, tot i que els blaus, en general, no m'inspiren ("Si res no li escau, posa-li blau", diuen); ara bé, sempre hi ha una excepció a la norma, i aquest to elèctric m'emociona. Fins al punt que, de vegades, l'he fet servir al meu abillament. A més, algú em va dir, una vegada, que em quedava la mar de bé (si era veritat o no... és una altra història).

Ara només falten posar-hi unes soles de goma per a evitar relliscades. L'únic dubte: cal afegir-hi algun guarniment? Un brodat? Uns botons? Un no-sé-què? Ja veurem. De moment, el repte és mig assolit i ja tinc les meves zakka-tilles ;-)

.: ARA SONA: T&F vs Moltosugo feat. Cece Rogers - Stay :.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar comentaris en català, castellà, anglès, francès, italià o portuguès. En cas de respondre, es farà en algun dels tres primers idiomes.
You can send your comments in catalan, spanish, english, french, italian or portuguese. In case of answering, it will be done in one of the three first languages in list.