dimecres, 19 de maig del 2010

Reorganitzant l'espai

La primavera sol ser una època de renaixement. Després de superar una certa astènia, tens més ganes de fer coses...
En fi, a mi em va agafar per reorganitzar l'espai de l'armari del meu "talleret" amb unes caixes que, molt amablement, em van donar en una fruiteria del barri (reciclar, a més de beneficiar el medi ambient, sol ajudar, quan cal moderar despeses).
No he posat la foto d'abans de l'arranjament perquè més valia no immortalitzar-lo, aquell caos ;-)
Et voilà! Vet aquí l'invent. M'hi he fet un calaix i tot, tot tallant amb unes tisores la balsa d'una de les capses.

Potser, amb el temps, pinti les capses. De moment es queden com estan.
Aquest és un dels costats de l'armari. L'altre ja fa temps que el tenia en millors condicions gràcies a unes caixes -les carcasses dels amplificadors del meu antic, i espatllat, equip de música-, que vaig buidar i recobrir de papers de colors, restes d'altres treballs.

El resultat:


.: ARA SONA: A Change Is Gonna Come - Seal :.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar comentaris en català, castellà, anglès, francès, italià o portuguès. En cas de respondre, es farà en algun dels tres primers idiomes.
You can send your comments in catalan, spanish, english, french, italian or portuguese. In case of answering, it will be done in one of the three first languages in list.