dimarts, 28 de setembre del 2010

Reusar unes arracades desmodades

Aprofitant que tenia unes antigues arracades passades de moda, fetes de preciós nacre, molt aprofitables com a penjoll, vaig decidir reusar-les per fer dos collarets.

El primer va portar unes quants dies, i com no m'acaba de convèncer potser el desmunti i el torni a fer d'una altra forma. Mentre no em decideixo, aquí va el procés:
1. Després de descartar l'antiga pinça de l'arracada, vaig muntar un nus amb cua de rata de color blau, i, emprant un separador metàl·lic, vaig pujar els cordons fins dividir-los en tres fils, a banda i banda.

2. Aquest tres fils es van trenar amb un nus simple i, uns centímetres enllà, es van usar un parell de separadors més, en horitzontal, abans de tornar a trenar els cordons al voltant d'una preciosa tanca -descoberta en una petita botiga propera a les Rambles de Barcelona.


Costa més de dir que de fer. El proper collaret, que no sé quan es durà a terme, seguirà altres pautes i el vull nuar amb cordó blanc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Podeu enviar comentaris en català, castellà, anglès, francès, italià o portuguès. En cas de respondre, es farà en algun dels tres primers idiomes.
You can send your comments in catalan, spanish, english, french, italian or portuguese. In case of answering, it will be done in one of the three first languages in list.